Die bei Danforth, Cooke & Company in Paterson, New Jersey 1863 gebaute Dampflok Nr. 1 wurde 1964 durch die Central Pacific Railroad in Betrieb genommen. |
Im Innenraum steht Lok 4294 der Southern Pacific, eine bei Baldwin gebaute Baureihe AC-12. |
In der schönen Warbonnet Lackierung stand die bei EMD gebaute F7A der Atchison Topeka and Santa Fe auf dem Freigelände. |
The No. 1 steam locomotive, built by Danforth, Cooke & Company in Paterson, New Jersey in 1863, was commissioned by the Central Pacific Railroad in 1964.In the interior there is locomotive 4294 of the Southern Pacific, a class AC-12 built by Baldwin. |
Cab Forward # 4294 from the Southern Pacific Railroad.In the interior there is locomotive 4294 of the Southern Pacific, a class AC-12 built by Baldwin. |
The F7A of Atchison Topeka and Santa Fe, built by EMD, was in the beautiful Warbonnet paintwork on the open-air site. |
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EMD F7A Nr. 913 der Western Pacific befand sich auf dem Freigelände des California State Railroad Museums. |
Frontansicht von EMD F7A Western Pacific Nr. 913. |
Die 1951 bei EMD für die US Army gebaute Rangierlok SW-8 Nr. 2030 gehört mittlerweile auch zum Bestand des California State Railroad Museums. |
EMD F7A No. 913 of the Western Pacific was located in the outdoor area of the California State Railroad Museum. |
Front view of EMD F7A Western Pacific No. 913. |
The SW-8 No. 2030 switcher locomotive, built by EMD in 1951 for the US Army, is now also part of the California State Railroad Museum. |
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Die Personenzuglokomotive Nr. 281 der Amtrak wurde 1978 bei EMD als F40PHR gebaut und gehört heute auch zum Bestand des Museums. |
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The Amtrak passenger locomotive No. 281 was built by EMD in 1978 as the F40PHR and is now part of the museum's collection. |
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