120 119-3 am 16. Mai 2008 im Nürnberger Hauptbahnhof.

Am 30. Juli 2008 schob 120 127-6 einen Intercity nach. Das Bild zeigt die nach Süden fahrende Garnitur kurz vor dem Bahnhof Fürth / Bayern.

Am 30. Juli 2008 verlässt 120-142-5 mit einen Intercity am Haken die Stadt Fürth / Bayern in nördliche Richtung.

120 119-3 in the Nuremberg central station on May 16th, 2008.

On the 30th July, 2008 pushed 120 127-6 an intercity after. The picture shows the the southbound set shortly before the railway station to Fürth / Bavaria / Germany.

On the 30th July, 2008 leaves 120-142-5 with an intercity the city of Fürth / Bavaria / Germany in northern direction.

120 147-4 befördert einen Intercity bei Rothenkirchen im Landkreis Kronach in nördliche Richtung.

120 501-2 wird mit Ihren Messzug am Haken in den Bahnhof von Kronach gedrückt. Schiebende Lok war die Voith Maxima 40 CC. Das Gespann unternahm am 8./9. März 2010 Messfahrten auf der Frankenwaldrampe.

Baureihe 120 mit einen Intercity am Haken wartet im Nürnberger Hauptbahnhof auf Streckenfreigabe.

120 147-4 pulls a Intercity train near Rothenkirchen in northern Bavaria in northern direction.

120 501-2 is pressed with your measurement train on the hook into the station from Kronach. Sliding end locomotive was the Voith Maxima 40 CC. The team undertook on March 8./9. 2010 test runs at the Franc forest ramp.

Class 120 with an intercity in the hook wait in the Nuremberg / Germany main station for distances release.



Eine Baureihe 120 mit Intercity, aufgenommen am 12. April 2009 bei Haßlach im Landkreis Kronach.



Class 120 with Intercity train, photographed on April 12, 2009 near Haßlach in northern Bavaria.